اخبار بيابانک,  نمايشگاه شبهاي يامون

گردهمایی فرهنگی در محرم بیاضه

IMG_0002

هر سال در 3 شب آخر محرم شبهای (8 – 9-10 ) در حسینه ی قدیمی دهستان بیاضه انقلاب فرهنگی انجمن با کمک دوستان ، فضای معنوی را با علم حکمت و یاد گذشته و حفظ اسناد و آثار بیاضه ، گامی در جهت احیای بیاضه بر خواهد داشت

IMG_0010

شرکت در مسابقات ، و دیدن آثار و اسناد بیاضه ی باستان روحی دیگر در کالبد محرم بیاضه دمیده آنرا زیباتر و باشکوه تر خواهد کرد و درسی برای آینده است . از تمام نویسندگان منطقه ی بیابانک از نایین تا بیاضه دعوت به این گرد همایی و دیدن آثار هستند … کتابهای این بزرگان در این نمایشگاه موجود و قابل ورق زدن است و دیدن آثار مردم شناسی به همت دوستان محیاست .

قدیمی ترین چراغ مندابی ایران

آثار بیاضه در نمایشگاه نوروز 1390 در روستای « چوپانان » گامی در معرفی ارزشهای کویر مرکزی ایران

IMG_0006

آنچه که مردم به نظاره خواهند نشست ترکیبی از آینده ، حال و گذشته است و دیداری از رفتگان در عکسهای به جای مانده ، و شرحی بر بی وفایی دنیا در ماندن یادها در خاطرات

دستان بازدید کننده

مسابقاتی برای شما بزرگان و حتی کودکان در نظر داریم ، که شرکت شما در آنها ما را برای ادامه ی کار فرهنگی دلگرم خواهد کرد مسابقه ی امسال مانند سال 91 در دو بخش مسابقه ی شعر و نقاشی کودکان دارای 20 برگزیده به عنوان برنده خواهد داشت که در شب عاشورا اسامی اعلام و جوایزی در حد بضاعت تقدیم خواهد شد .

یاد بزگان را پاس بداریم - مراسم اهدای جوایز

سیستم نمایشگاه برای تمام اقشار از بزرگ و کوچک با معنی پاس داشت ارزشها پذیرای حرکت های جدید شما دوستان و شرکت در فضایی عرفانی و دوستانه است و میطلبد که شما هم در این راه گامی بردارید ، خدمت از نوع فرهنگ و ادب بزرگ ترین خدمت به جامعه ی بشری محسوب و حرکتی نو در احیای ارزشهای از دست رفته ی آبادی و معرفی آن به جامعه ی ایرانی و جهانیست .

دوستان فعال در نمایشگاه

موضوع نقاشی  امسال برای کودکان ، یعنی سال 1393، « قلعه ی بیاضه » است و بخشی از تاریخ آن  ،که جهت گرفتن برگهای مخصوص به آقای« عبدالرحیم رجبی» مراجعه نمایید .

کلام پایانی :

اینکه باور کن که برای آبادی کسی جز خود شما آستان همت بالا نخواهد زد ، و برای اینک بیاضه آباد شود باید ارزشهای آن احیا گردد ، باید بدانید و باور فرمایید که برای ساختن باید دلها را یکی کرد ، اگر دارای حرکت اقتصادی مناسب فکر سازنده و حتی ابتکار تازه ایی برای افتخار بیاضه هستید ، آنرا مستند به ما اعلام نمایید . بیاضه منتظر شماست در محرم و اجتماع عزاداران …

این فیلم محصول نیما فیلم در قالب 3 عدد dvd کل مراسم عزاداری سال 1388 از جمله تعزیه بیاضه را به تصویر کشیده و در محرم هر سال در نمایشگاه یامون عرضه میگردد.
این فیلم محصول نیما فیلم در قالب 3 عدد dvd کل مراسم عزاداری سال 1388 از جمله تعزیه بیاضه را به تصویر کشیده و در محرم هر سال در نمایشگاه یامون عرضه میگردد.

09126049747

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *