اخبار بيابانک

نكته اي جالب كه شايد شما هم ديده باشيد

چند روز پيش خسته داشتم از سر كار برميگشتم خونه كه گفتم بذار دم كيوسك روزنامه فروشي وايسم همينجور داشتم سر تيتر ها رو نگاه مي كردم كه چشمم خورد به مجله اطلاعات هفتگي خشكم زد ديدم كه در مورد شگفتي هاي روستاي چوپانان نوشته اول فكر كردم كه غريبه ها در مورد اين روستا تحقيق كردن و مطالبي نوشتند و شايد هم آشنا از روي حس كنجكاوي مجله رو برداشتم و با اشتياق شروع به و ورق زدن كردم.

ديدم بله غريبه ها به فكر ما نيستند ما بايد خودمون تلاش كنيم كه ديدم اون گوشه صفحه اسمي آشنا به چشمم خورد درسته ”  محمد رضا فاضلي  ” اين دوست و همشهري خودمون با تحقيقاتي كه در مورد اين منطقه ها داشته حالا بعد از نوشتن كتاب و گفتن شعر حالا دارد به صورت رسمي در مجلات مطرح كشور مطلب منتشر مي كند و خيلي خوشحال هستم كه كسي هست كه مطالب بكر اين منطقه ها را به گوش تمامي مردم ايران مي رساند .

 

اطلاعات هفتگي شماره3541 چهارشنبه 29 آذر صفحه 10 و11

 

09126049747

4 دیدگاه

  • نسل سومي

    نقدی بر مقاله
    روستای چوپانان، شگفتی كشف نشده ایران
    نویسنده نسل سومی
    من مقاله فوق را در وبلاگ دهستان چوپانان مطالعه كردم ، این مقاله نوشته چوپاناندوستی، فاضل است و من بارها نام ایشان را در در جاهای مختلف خوانده یا شنیده ام اما تا كنون ایشان را زیارت نكرده ام البته فكر می كنم عكس های جالبی نیز با نگاهی نو از ایشان تماشا كرده ام . كه دراین مقاله نیز ما زاویه دید نویسنده را در عكس هایش می بینیم . و از اینكه ایشان در معرفی چوپانان بسیار كوشاست جای تشكر فراوان دارد .

    • محمد رضا فاضلي

      سلام همشهری عزیزم ممنونم که به ما سر زدی از اینکه ما را مورد لطف و توجه خویش قرار دادی بی نهایت ممنون و سپاسگزارم بازم به دیدن ما بیا…خوشحالم از اینکه در مورد مقالات من نظر دادی شما حتما در آینده منابع اطلاعات خود را ذکر فرمایید

  • انارکی

    سلام. بسیار ناخرسند شدم از خواندن مقاله
    معرفی روستای زیبای چوپانان در جای خود خوب بود اما نویسنده آنچنان قلم به دست گرفته که گویی چوپانان از توابع خور است.

    قنات چوپانان و حجت آباد را 100 سال پیش انارکیها با وجود مخالفت جندقی ها کندند و خانه ها را یک به یک بنا کردند. کاروانسرای مشجری را یک انارکی ساخت و وقف کرد. اینها سند نمی خواهد اما ابولقاسم زاهدی سند زنده ی تاریخ چوپانان است که البته او هم از مهاجرین انارکیست.

    وقتی به تحریف تاریخ دیگران همت میگمارید، قطعا از تحریف تاریختان ناراحت نخواهم شد و حمایتتان نخواهم کرد.

    • محمد رضا فاضلي

      سلام دوست عزیز :

      اولا کسی که تاریخ را به این خوبی میداند شهامت دارد که پای حرف خود مردانه یا زنانه بایستدو نام و نشانی خود را برایمان بنویسد که در نظر شما چنین چیزی پیدا نیست .
      دوم مشخص نکردید کدام مقاله را خواندید و جمله تاکیدی شما کدام است ؟
      سوم اینکه تا جایی امکان داشته از نام بردن در مقاله خود داری و صرفا موقعیت جغرافیایی و تاکید بر معرفی چوپانان ملاک اصلی من بود
      چهارم به زودی مقاله مرا در مورد انارک بخوانید و از زندگی لذت ببرید عزیزم ما همه یکپارچه به فکر آبادی کویر هستیم ..منون از توجه شما منتظر نظرات بعدی شما هستم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *