اخبار بيابانک

(( زلزله 5 ريشتري روستاي رباط پشت بادام را لرزاند ))

به اطلاع كليه همشهريان عزيز ميرساند كه بامداد امروز ششم شهريور ماه سال 1392 در ساعت 2:30 زمين لرزه اي به بزرگي 5 ريشتر در عمق 8 كيلومتري زمين و در طول جغرافيايي 56:50 وعرض جغرافيايي 32:76 به وقوع پيوست كه خدا را شكر هيچگونه تلفات جاني و مالي در بر نداشته است

 

 

و ناگفته نباشد كه پس از وقوع زلزله پنج ریشتری، 12 زلزله کوچک و بزرگ این منطقه را به لرزه در آورد که بعد از زلزله رباط نخستین آن در ساعت 2.40 دقیقه بامداد و در عمق 24 کیلومتری زمین بوده است.
زلزله بعدی در منطقه نایبند یزد و در مقیاس 2.7 ریشتر در عمق 9 کیلومتری زمین اعلام شده و پس از آن رباط پشت بادام چهار زلزله مداوم را امواج درونی زمین در اندازه های دو ریشتر، 1.7 ریشتر، 2.3ریشتر و 3.2 ریشتر در اعماق هشت تا 14 کیلومتری زمین به خود دید.

09126049747

5 دیدگاه

  • سیدحسین ازدبی

    باعرض سلام و خسته نباشیدممنون ازاطلاع رسانی شما ضمنامطالب وتصاویرسایت مارامقداری ازغربت درمیاره منتظرخبرهای خوش شمادرباره روستای دوست داشتنیمان بیاضه می باشم.
    برساکن بیاضه خدایارویاورست چون درجوارزاده موسی بن جعفراست

    • عبدالرحيم رجبي

      با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما برادر عزيز ممنون از اينكه بازديد كننده سايت ما هستيد و بازهم ممنون از اين شعر زيبايتان و اگر اشتباه نكنم شما بايد سيد حسين فرزند مرحوم سيد جلال باشيد ؟
      و سعي كنيد از اين به بعد اسم را با فاميلي و يا نام پدر بنويسيد تا ديگران راحت تر بجا بياورند و باز هم ممنون (رحيم رضاي رحيم)

  • سیدحسین ازدبی

    سلام درست تشخیص دادید بازهم اززحمات و ثبت تصاویرومطالب زیبایتان متشکرم درخدمت شماهستم حسین سیدجلال

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *