اخبار بيابانک

معرفی « هیئت متوسلین 14 معصوم در یزد »

دوری راه ازبیاضه یاد وخاطر گرد هم بودن و دید و بازدید های محرم وبیاضه را هرگز از اذهان هم وطنان درور نکرده و جمعی عاشق و علاقمند به ائمه و دوستدار اجتماعات همشهریان ، جمعی از عشاق را در هیئتی از اهل دل به نام 14 معصوم در یزد گرد هم آوردند که درست  شبیه به حرکت 30 سال پیش  اهالی تهران در احداث حسینیه 14 معصوم است . که البته به نظر من زمانی سود مند خواهد افتاد که در سایه اجتماعات مذهبی حرکتی برای بیاضه و یاد آوری خاطرات و حد اقل باز کردن گره از کار کسی در این گونه مجالس اتفاق افتد که امید بر آن است . من متنی از دوستان اهل یزد نام « علیرضا از یزد » دریافت که عین آنرا که در باب دریافت اطلاعات این هیئت است برایتان می نویسم و برای اتحاد و دوستی  و همبستگی  همه ی اهالی اهل دل لینکی به این نام در ستون سایت قرار میدهم که مستقیما صاحب لینک مستقل باشند .

«
alireza200541@yahoo.com
91.99.237.47

آقای فاضلی سلام ضمن تبریک اعیاد شعبانیه چنانچه شماره سامانه پیامک هیتت متوسلین ۱۴ معصوم بیاضه ای های مقیم یزد را در سایت اعلام کنید تا همشهریان عزیزی که تمایل دارند برایشون اخبار عمومی هیئت یزد ارسال شود باید نام ونام خانوادگی نام پدر و شهر محل سکونت خود را به شماره ۱۰۰۰۳۹۹۰۰۸۷۸۲۸ ارسال نمایند- با تشکر از زحمات شما.

»

زنده باد کسی که به بیاضه خدمت کند .

09126049747

2 دیدگاه

  • عليرضاازيزد

    سلام مجدد- جناب آقاي فاضلی ، از همکاری صميمانه شما و لينک کردن وبلاگ هيئت مت.وسلين به 14 معصوم ( ع ) بياضه اي هاي مقيم یزد در سایت شما سپاسگزارم . ضمنا وبلاگ ما ، هنوز اول راهه و قطعا با لطف خدا و حمایت 14 معصوم و راهنمايي دوستان دلسوزي چون شما ، این وبلاگ هم جالب و پر بيندده خواهد شد

    • محمد رضا فاضلي

      در وبلاگ خود از عکس خیلی کمک بگیرید و به دوستان در بیاضه بسپارید تا اخبار ناب را بدستتان برسانند . در ضمن سوزنتان روی مذهب و بیاضه گیر نکند . عظمت و شکوه خداوند را در سراسر کویر به قلم بکشید و بیاد داشته باشید فکر محدود به زودی مسدود خواهد شد . موفق باشید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *