اخبار

الهام آزاد (خانم وکیل)

🔮«خانم وکیل»


مجلس را چون کلاس درسی ماند، که گروهی در آن«متفق» گردند، قانونی بسازند، یا قانونی بشکنند، و این رای با اکثریت است،«شخص» دخیل نیست!
و از قدیم چنین بود که «کار به کاردان سپردن»، وآنکس که، قانون «بخواند و بداند» ، بر این کلاس مسلط است، پس مردم وی را بیشتر در نظر است، وبه سواد مرتبط خواهند، از سلسله وکلای ناحیه، 2 کس تاکنون این درس بدانست، اول «پیرنیا» که به «نخست وزیری» رسید، و دوم همین خانم وکیل که سال 1402ه.ش بر 36 مرد در انتخابات بیابانک فائق آمد.!
بانو «الهام آزاد» متولد 1360ه. ش، دختر مرحوم حسن آزاد، متولد عروسان گرمه(گلستان)، بیابانکی اصل، دانشجوی دکتری حقوق بین الملل. اولین وکیل «بانوی» مجلس در حوزه شرق استان اصفهان، درحکومت.(ج. ا. ا) سال1398ه. ش. و دومین درکل تاریخ بیابانک پس از «خانم طبا».
برترین مقام «خانم وکیل»، دبیری کمیسیون اصل 90 قانون اساسی(نظارت براجرای 3 قوه اجرائیه، مقننه، قضائیه).درنظام،
مهمترین اقدامات خانم وکیل در بیابانک، در طول دوره اول: (11)تکمیل شبکه «گازرسانی» نائین وقرائ تابعه انتخابیه(متخلص به «بانوی گاز») وکارخانجات. اولین رایزنی «راه آهن بیابانک».
آزاد برای ورودبه دوره 12، 50 درصد آرا را قبلا بدست آورده بود، مهمترین شاهکار آزاد:«حفظ کرسی بیابانک» پس از«راجی» در مجلس 12 بود. از 4 نفررقبای اصلی(آزاد، کریمی، حسنی، رجبی) 3 تن از بیابانک هستند که اعتلاف آبادی ایران مرکزی را نوید میدهد.
Fazel. 13esfand.1402
⚜️تاریخ بیابانک⚜️ایتا
@tarikhebyabanak

09126049747

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *